Красильніков Нікіта
Структура за темами
-
Автор курсу: Красильніков Нікіта Ігорович, студент групи НОПН-11
- Мета вивчення дисципліни - Метою цього курсу є здобуття практичних та теоретичних знань про основні інструменти та платформи для створення онлайн-курсів. Курс спрямований на вивчення основ проектування навчального контенту в цифровому середовищі, вибір найбільш ефективних інструментів для інтерактивних та мультимедійних елементів, а також на навчання використанню популярних платформ для створення, управління та супроводу дистанційних курсів.
- Очікувані результати - Учні, що пройдуть курс, здобудуть базові знання про дистанційне навчання та навчальні платформи. Вони навчаться створювати прості онлайн-курси, розробляти інтерактивні завдання та використовувати інструменти для взаємодії зі студентами. Також вони набудуть навичок організації та супроводу навчального процесу в онлайн-середовищі..
- Категорія слухачів - Курс розрахований на учнів 10-11 класів, які зацікавлені в освоєнні основ дистанційного навчання та розвитку навичок роботи з сучасними освітніми технологіями. Він також підходить для школярів, які планують продовжити навчання в університетах та хочуть отримати практичні знання для успішного використання онлайн-курсів у майбутньому.
- Термін курсу - Термін курсу складає 6-8 тижнів, з можливістю коригування в залежності від темпу засвоєння матеріалу та практичних завдань.
- Особливі умови -
- Підключення до інтернету та доступ до комп'ютерних пристроїв з можливістю роботи в онлайн-середовищі.
- Обов'язкове використання платформ для створення та взаємодії з контентом (наприклад, Google Classroom або Moodle).
- Доступ до відеоматеріалів та інших мультимедійних ресурсів для самостійного вивчення.
- Можливість працювати в групах для виконання практичних завдань і проектів.
-
Форум
-
Файл
Документ містить оновлений сценарій дистанційного курсу із усіма запланованими активностями, матеріалами та інструментами.
-
-
Урок містить теоретичну інформацію про освітні платформи, інструкції зі створення курсу та завдання для самоперевірки.
-
Зворотний зв’язок
Просимо дати чесні відповіді. Це допоможе зробити курс комфортним і корисним саме для вас.
-
Зворотний зв’язок
Будь ласка, дайте відповіді на кілька запитань, які допоможуть вам оцінити власні досягнення після завершення теми.
Ваші відповіді також допоможуть викладачу покращити курс у майбутньому.
Не соромтеся ділитися думками — всі відповіді цінні.
-
Уважно прочитайте кожне запитання та оберіть правильну відповідь – «Правильно» або «Неправильно». Тест містить три рівні складності. Ви можете проходити тест декілька разів. Для успішного проходження необхідно набрати щонайменше 6 балів із 10. У разі потреби ви зможете перездати тест.
-
Мета: Сформувати базове розуміння, що таке платформи дистанційного навчання, ознайомити учнів із можливостями Moodle та Google Classroom, навчити створювати перші елементи власного онлайн-курсу.
-
Сторінка
-
ЗавданняПочаток приймання: четвер 5 червня 2025 00:00 AMТермін спливає: четвер 12 червня 2025 00:00 AM
-
Тест
-
Зворотний зв’язок
-
-
Мета: Навчити учнів створювати якісний та структурований навчальний контент: додавати текстові, відео- та інтерактивні матеріали до онлайн-курсу, формулювати завдання та організовувати навчальний процес у темах.
-
Сторінка
-
ЗавданняПочаток приймання: четвер 5 червня 2025 00:00 AMТермін спливає: четвер 12 червня 2025 00:00 AM
-
Тест
-
Зворотний зв’язок
-
-
Мета: Ознайомити учнів з принципами створення онлайн-тестів, типами запитань, логікою оцінювання та системами перевірки знань у дистанційному курсі.
-
Сторінка
-
ЗавданняПочаток приймання: четвер 5 червня 2025 00:00 AMТермін спливає: четвер 12 червня 2025 00:00 AM
-
Тест
-
Зворотний зв’язок
-
-
Мета: Навчити учнів організовувати та використовувати зворотний зв’язок для покращення якості навчального процесу, формувати навички рефлексії після проходження курсу чи окремих тем.
-
Сторінка
-
ЗавданняПочаток приймання: четвер 5 червня 2025 00:00 AMТермін спливає: четвер 12 червня 2025 00:00 AM
-
Тест
-
Зворотний зв’язок
-
-
Мета: Закріпити здобуті знання шляхом створення власного міні-курсу або міні-модуля з використанням освітніх платформ, які вивчалися раніше. Розвинути навички планування, командної роботи, інтеграції контенту й оцінювання.
-
Сторінка
-
ЗавданняПочаток приймання: четвер 5 червня 2025 00:00 AMТермін спливає: четвер 12 червня 2025 00:00 AM
-
Зворотний зв’язок
-